tirsdag den 28. august 2012

Fjolserne fra Holtewood.

Hvad helvede tænkte TV3 dog på, da de bestemte sig for at producere den serie? Fint nok m. reality-tv. Det kan jeg godt lide...i visse udgaver. (Okay, det er løgn. Jeg slubrer 88 pct. af det i mig)  Men med denne sære familie? Som m. garanti kun laver det for at få tjent underskuddet ind igen? Jamen for helvede, så interessant er deres liv jo ikke. Slet ikke.
De har deltaget i "Talent" på DR1. Måtte jeg google frem til til. Og det tog sgu sin tid. For Sibirian Huskyen aka. Michael Bjørnson, kalder sig jo Michael Monetz nu. Jesus christ! Nå, men ham og fruen har åbenbart ikke gjort stort indtryk på mig, siden jeg måtte i gang m. at google fjolserne. (Og jeg ved ellers MEGET om ligegyldige realityting).
Men så ringede en klokke: "Hey, var det ikke ham Huskyen som sendte billeder af sin pik til en anden kvinde? Som ikke var hans kone?"

Joeehh, det var det. Og nu leger de Hollywood par. M. kæmpe gæld i bagagen. Og virkelig grimme øjne i kraniet på Hr. Monetz.
For fanden, det er jo nærmest en filmatisering af Barbie og Ken. Og deres datter. Som er temmelig tomhjernet. Men okay, what to expect?
Fruen i huset leger at hun er Celine Dion. Bevares, hun synger da langt bedre end Amalie Szigethy og Medina. Men nogen Dion er hun ikke. (Nu er Dion så også ved at blive for træls. Vi HAR hørt dig, isbjergkvinde)
Desuden er hendes sang, som hun sang i aftes, da godt nok noget af det mest kvalmende og sukkersøde jeg længe har hørt. Selv Disney ville sige: "Beklager, det der er fandeme for tuttenuttet".
Men: Når det er sagt, så synes jeg sgu hun er for god til ham. Han er jo intet andet end en He-Man m. ADHD. Som er et møgøre, der har sendt billeder af vedhænget til en anden kvinde. Hvor er det bare ynkeligt. (Yes yes, jeg sidder her og bliver forarget m. tilbagevirkende kraft).

Datteren i hytten leger Paris Hilton. I lånt Mercedes. Varer m. garanti ikke længe, før hun fræser rundt i en Fiat 500.
Efter lidt research kom jeg frem til at datteren er Michaels. Og hendes mor er danseren Soffie Dalsgaard.
Google leder mig desuden frem til flg. citat sagt af datteren:

"Michael er min biologiske far, men i min verden eksisterer han ikke. Nu har jeg min mor og min stedfar Jesper."

Hmm, jaja...det var vel blot indtil at hun øjnede chancen for at blive TV3-kendt...Må man gå ud fra.




Og når nu Hr. M. Bjørnson Monetz selv daffer frem i medierne igen, så kan jeg også hive dillerhistorien frem endnu engang. Nu. i illustreret udgave.