søndag den 17. november 2013

Suk...(Gul & Gratis)

Ligger i sengen. Og mangler egentlig et par underarme. På en mand. Altså sammen med resten af manden. Det andet muligvis lige en tand for sygt.
Men manglende lækre underarme, skal ikke afholde mig fra at bringe lidt lummerhed ind på sengekanten, så jeg har klikket mig ind på Gul & Gratis.
Og mellem de sædvanlige klamme sælgere og virkelig dårlig grammatik, fandt jeg denne annonce:

Klæd Mig helt af ? måske, Det er så det sidste af mit undertøj alt er str one zice
lettere brugt kom med et hurtigt bud skal væk nu sletter annoncen igen i morgen middag samlet eller delt

Og så er der nogle billeder. Blandt andet dette. (Man skal oplyse ophavesretten, så: Billede lånt fra Gul & Gratis)

Og her må jeg altså indskyde:

1: Den der sofa i baggrunden, er virkelig virkelig grim!
2: Trusserne sidder skævt.
3: Strømperne ditto.
4: Få dog lige styr på den ledning til lampen. Den hænger jo bare der og flagrer.
5: Pæne ben. (Kost!)

Så er der dette billede. (Sjovt nok også lånt fra Gul & Gratis) Bemærk at jeg har markeret et objekt med blå pile. Er det et par røde trusser, som lige er blevet slynget af i farten?




Udover grimt syntetisk undertøj, sælger kvinden også et pillefyr. Gotta love Gul & Gratis.