søndag den 15. marts 2015

CPH - Lufthavnshætte

Efter en kortere sygemelding, kalder hverdagen igen fra i morgen.

Det er lidt med blandede følelser. Men dog glæder jeg mig mere, end jeg gruer for det. Har nærmest liggesår og tungsind af at lave ingenting.

For det er hvad jeg har gjort.

Fik besked om at holde mig totalt i ro. Jeg har simpelthen skullet lære at lave ingenting.
Umiddelbart lyder det som noget, jeg sagtens kunne klare. Men jeg må sgu indrømme, at det er ved at drive mig til vanvid.
Har søgt nettet igennem for at finde noget, som jeg kunne fordybe mig i. Og efter et par afsnit om grufulde flystyrt og utallige afsnit af Friends og Frasier, fandt jeg "CPH Lufthavnen" på TV2Play.

Og så gik verden i stå.

Nettet vrimler med gode film og serier og dokumentarer. Men nej nej, det der skulle vise sig at blive min løsing til total afslappelse og muligvis et efterhånden småklemt ribben pga. vedvarende ukomfortabel liggestilling på overbelastet sofahynde, er dansk dokumentar om livet i en lufthavn.

6 sæsoner.


Nu føler jeg mig tom. Der er ikke flere afsnit og jeg savner gate manager Lise.


Fandeme sørgeligt.


Har nada energi. Men det tror da fanden. Krop er jo gået i braktilstand.
Den seneste uge føles som en træls drøm. Så langt fra min normale hverdag. Som at være hægtet totalt af.

Håber det giver plus på energikontoen at komme i gang igen. Savner mit gamle jeg. Savner at have energi. Og savner, at det ikke hyler mig helt ud af den, når jeg skal lave madplaner og komme ud at handle.

TOP 5 - Positivt:
- Bliver godt at få krop i bevægelse.
- Bliver godt at få social kontakt igen. På daglig basis.
- Bliver godt at glæde sig til sofahygge og ikke se det som et fængsel.
- Bliver godt at glæde sig til weekends igen og sætte pris på fridage.
- Bliver godt for ribben at blive aflastet.

TOP 5 - Negativt:
- Savner Gate Manager Lise.
- Savner Gate Manager Lise.
- Savner Gate Manager Lise.
- Savner Gate Manager Lise.
- Savner Gate Manager Lise.