mandag den 29. juni 2015

Kvindernes hadeliste

På en random side på nettet, snublede jeg over denne liste, som ifølge forfatteren, skulle være 30 ting, som kvinder ikke magter ved mænd og som får mændene til at fremstå umodne.

Skal vi kigge på den?

1. Når de synes, at deres egne bøvser og prutter er hysterisk morsomme
(Slap nu af! Prutter kan sagtens være sjove.  Jeg er virkelig ikke sådan en "prinzezze", som bilder mig ind, at folk omkring mig ikke har et tarmsystem.
Jeg siger ikke, at man bare skal voldskide og forpeste alt omkring sig, men slap af. Enhver ved sgu da, at prutter kan være enormt sjove). 
2. Når spiser fastfood kl. 2 om natten
(But why? Våffår? Sulten kan da komme over os alle). 
3. Når de spiller videospil
(Videospil? Hvornår er du født? 1947? Du mener vel X-Box eller Playstation? Og for fanden, herregud...lad dem dog. Det er med garanti heller ikke fedt for en mand at sidde og høre "
I couldn't help but wonder" konstant, når kvinden sidder og ser "Sex & The City". Skal en mand bare være carportkedelig og udelukkende rende rundt med en tommestok og lommen fuld af søm og benzin for at være moden?)
4. Når de kører for hurtigt eller ræser med en anden bil ved et lyskryds
(Ræs magter jeg ikke. Jeg dater mænd, ikke drengerøve. Køre for hurtigt gør vi vel alle i perioder? Så længe han ikke er en led Kenned-type med pissegrimme højtalere i sin pissegrimme lave bil, så går det nok.)
5. Når de fniser ad frække ord
(Øhh, fniser mænd? Det håber jeg fandeme ikke. Det er da ved gud så usexet.  Men enig; jeg magter ikke en mand, som man ikke kan tale åbent om sex med. Det skal man sgu da kunne. Vi er da voksne og har set hinandens nøgne baller i sære posistioner).
6. Når de hører høj musik i bilen
(Igen; hvis det er en led Kenned-træls-idiot, så er jeg enig. Gider ikke sidde med løse tænder og nedsunken livmoder, bare fordi jeg skal sidde i en basdunkende bil. Men man må godt skrue op og synge med, når der kommer et godt nummer. Jo, man må).
7. Når de laver practical jokes
(Nårrhh...fordi...mænd må ikke være sjove? Gu' fanden må de det. Det SKAL være sjove. Og hvis de er charmerende, må de tilmed godt være platte. Det eneste jeg ikke magter, er når en mand har hørt Anders Matthesens jokes og derefter bilder sig selv ind, at han er lige så sjov, når han fyrer dem af i en lind strøm).
8. Når de prøver at vinde over børn i sport og spil
(Børn skal lære at tabe og vinde med samme sind. Så længe de ikke er modbydelige, så er deres største problem nok at håndtere mit hysteri, når jeg taber)
9. Når de ikke siger noget under et skænderi
(Jarh! For fanden, hvor jeg ikke magter en mand, som kan åbne munden og få renset luften. Kom nu ud med det! Sig hvad der er galt, så vi kan komme videre!)
10. Når de ikke er i stand til at tilberede de mest simple måltider
(Enig.)
11. Når de fortæller de samme fjollede vittigheder igen og igen, når de er sammen med drengene
(Enig!)
12. Når de ikke gider at tale om sig selv eller have ordentlige samtaler
(Se punkt 9)
13. Når de hader bøger, fordi de ikke kan koncentrere sig eller keder sig
(Jeg er ligeglad. Så længe han interesserer sig for samfundet, er jeg tilfreds).
14. Når de laver laver gakkede dansetrin
(Nå ja...fordi...fnizz...det er pinligt? Gu' er det ej, trunte! Verden er ikke perfekt. Men den kommer fandeme tæt på at være det, når folk tør være uperfekte).
15. Når deres mødre stadig vasker deres tøj
(Ja. Men hånden på hjertet; hvor udbredt er det?)
16. Når deres mor stadig laver morgenmad til dem. Eller hvilket som helst måltid
(Er du 17? Dig, der har skrevet dette? Jeg dater ikke mænd, der bor hjemme.  Problem solved).
17. Når de har løbesko på natklubben
(Okay, du ER 17. Klap nu i, kost.)
18. Når de ejer et skateboard eller en bmx
(Eller er du 12? Nu bliver jeg i tvivl.)
19. Når de nægter at spise grøntsager
(Ja, det irriterer mig. Min eks. var fandeme så bange for at indtage andet grønt, end de to skiver agurk på leverpostejen. Kæft, det var belastende.)
20. Når de skifter job for tit
(Det kommer an på, hvorfor de skifter.)
21. Når de bliver lidt for entusiastiske over polterabender
(Så han må ikke have det sjovt med sine venner til en polterabend. Jamen, det giver da fin mening. Hvis man er en tomhjernet gås, of course).
22. Når de forsøger at lave stunts på cyklen
(Hvor helvede scorer du henne, forfattertrunte? I SFO'en?)
23. Når de kører i biler med larmende udstødning
(Ja, det er pinligt)
24. Når de blærer sig med, hvor vilde damerne er med dem
(Det kommer ikke til at ske. Sådan en mand ville ryge ud med det samme her. Jeg har ikke behov for en mand, der skal booste sit selvværd med sådan en gang lort).
25. Når de bruger pyjamas, især med tegnefilmsfigurer på
(Okay...nu bevæger vi os drastisk og faretruende ned. Er det er velformuleret 8-årig pige der har lavet denne liste? Eller er det en klam kvinde med tydelige pædofile tendenser?)
26. Når de bruger tyndslidte scorereplikker
(Ja. Med mindre det er sarkastisk).
27. Når de blærer sig med proteinshakes og vægtløftning
(Åh gud, ja. Jamen, jeg skal da bare slet ikke i nærheden af sådan en freak.)
28. Når de smider skrald på gaden
(Ja. Men gælder det ikke alle?)
29. Når de går med hængerøvsbukser
(Ja. Men eftersom jeg kun tænder på mænd over 40 år, går jeg ikke ud fra, at det bliver et problem).
30. Når de har sengetøj med tegneseriemotiv
(Men han skal vælte sig med fryd rundt i dit satinsengetøj med rosa tusindfryd?)